Najczęstsze pytania i odpowiedzi

  • Kurier DPD 20,00zł
  • Paczkomat Inpost 20,00zł

Tak, po przedpłacie na konto kwoty 50,00zł na poczet wysyłki. W tym celu prosimy o kontakt ze sklepem.

To zależy czy towar jest dostępny od ręki czy z zakładki PRE-ORDER.

Jeśli jest od ręki to czas realizacji zamówienia wynosi 1-5 dni roboczych, należy doliczyć czas wysyłki 1-2 dni robocze. 

Przy zamówieniach PRE-ORDER czas realizacji zamówienia jest podany w opisie.

Tak, sprzedajemy tylko i wyłacznie produkty oryginalne. 

  • Podczas składania zamówienia podano więcej niż jeden kod rabatowy, kody rabatowe nie łączą się ze sobą.
  • Kody rabatowe mogą zostać zrealizowane wyłącznie podczas procesu składania zamówienia, późniejsze doliczenie rabatu nie jest możliwe.
  • Kod nie został poprawnie aktywowany w koszyku.
  • Podany kod rabatowy został wpisany nieprawidłowo.
  • Upłynął termin ważności kodu rabatowego.
  • Kod kuponu rabatowego należy wpisać bez żadnych spacji przed ani przerw pomiędzy znakami.

Rozmiar uniwersalny lub one size to oznaczenie nadane przez  producenta. Produkt posiada jeden wymiar, wtedy najlepiej sugerować się wymiarami, które podane są przy każdym produkcie.

  • Przelewy24
  • BLIK
  • Kartą płatniczą

e-mail: sugar.shop@wp.pl

tel.: +48 577-693-966

facebook: SUGAR SHOP (zakładka WYŚLIJ WIADOMOŚĆ) 

Tak, prosimy o kontakt pod numerem tel z zakładki KONTAKT

Ponieważ firmy kurierskie to firmy zewnętrzne niestety mamy ograniczony wpływ na ich pracę. W celu ustalenia konkretnej godziny odbioru proponujemy kontakt z firmą kurierską.

W zależności od etapu na jakim jest zamówienie, jest taka możliwość. 

W tym celu prosimy o kontakt ze sklepem (+48577693966) lub mailowo (sugar.shop@wp.pl).

Tak, po wcześniejszym kontakcie ze sklepem.

W sytuacji, gdy przesyłka została doręczona do Ciebie przez kuriera firmy DPD masz obowiązek upewnić się przy kurierze z jej stanem. 

Jeżeli zauważyłaś, że przesyłka mogła zostać uszkodzona spisz jeszcze przy kurierze Protokół Zniszczenia paczki i oddaj ją kurierowi.

W momencie, gdy nie zgłosisz faktu natychmiast przy kurierze nie ma już możliwości reklamacji przesyłki. 

 

W sytuacji, gdy przesyłka została doręczona do Paczkomatu masz obowiązek upewnić się przy odbiorze z jej stanem. 

W jednym z kroków odbioru z Paczkomatu komputer zapyta Cię czy z paczką jest wszystko w porządku. 

Należy wybrać opcję uszkodzenia paczki i umieścić ją z powrotem w Paczkomacie. 

W momencie, gdy nie zgłosisz faktu natychmiast przy Paczkomacie, nie ma już możliwości reklamacji przesyłki. 

płatności & wysyłki

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus – fames ac turpis egestas dictum sem, in blandit lorem mollis vel. Integer est mauris, dictum quis elit vitae mattis quam, in aliquet diam. Nulla bibendum justo ante, vel tempor sem elementum eget.

Sed porttitor in mauris ac lobortis. fames ac turpis egestas. dictum sem, in blandit lorem mollis vel. Integer est mauris, dictum quis elit vitae mattis quam, in aliquet diam. Nulla bibendum justo ante, vel tempor sem elementum eget.

  1. Etiam vitae ante ut purus auctor volutpat.
  2. Sed fringilla magna sed justo.
  3. Sed porttitor in mauris ac lobortis.
  4. Pellentesque fames ac turpis egestas.
  5. Nunc fringilla

Lorem metus eget rutrum dictum, mauris ipsum consectetur felis, in sagittis diam ligula et velit. Duis iaculis dictum sem, in blandit lorem mollis vel.

Sed porttitor in mauris ac in blandit lorem mollis vel. Integer est mauris, dictum quis elit vitae mattis quam, in aliquet diam. Nulla bibendum justo ante, vel tempor sem elementum.